onsdag den 11. august 2010

DIY blomster hårspænde.

Jeg vil prøve at lave en DIY på mine hårspænder.

Du skal bruge saks, hæklenål, nål, hårspænde og garn.
her kommer hækle opskriften på blomsten:
OBS. :hæftegarnet er ca. 40 cm langt da det skal bruges til både at sy spændet fast og lukke hullet i blomsten.
hækl 5 lf og dan en ring  ved at lave en km i første m.
hækl 2 lf. 4 stm. 1 km i ringen gentag i alt 5 gange så du får 5 blade
så skulle du meget gerne få den her:
så syr man med den ene hæftetråd hullet så der ikke er hul mere.(glemte at tage billed) jeg har syet frem og tilbage på  bagsiden og prøvet mig lidt frem.
så tager du sidste hæftetråd og syr fast om spændet.
jeg har syet ind i spændet og lidt i blomsten
det skulle meget gerne se sådan ud:

og så har du et sødt spænde:
beklager de dårlige billeder men der er ret dårligt lys..
og du er velkommen til at skrive hvis der er noget der ikke er til at forstå. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar