søndag den 8. august 2010

endelig blogger;)

ja nu er det min tur til at blive blogger.. jeg har dog kendt til blog verden et stykke tid og jeg er meget inspireret af hende her og glæder mig til at dele alle mine kreative ideer med jer ;) der er dog meget jeg ikke ved endnu især med billeder jeg har nemlig flest billeder på min iphone og dem ved jeg ikke lige hvordan jeg får ind??

det her armbånd lavede jeg sidste sommer og er ikke solgt da det er MIT.


jeg glæder mig til at kunne en masse mere her inde i blogverden men alt er jo ikke nemt til at starte med. i er meget velkommen med at komme med kritik og hjælp så min blog kan blive bedre..;)

3 kommentarer:

  1. Hej Nastasja

    Velkommen til blogland:) Og tak for din deltagelse af min give away:) Så fandt jeg jo også frem til din.

    Du er også meget velkommen til at spørger mig i fremtiden hvis du har brug for hjælp til det tekniske:) Så kan jeg prøve at hjælpe.

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlet
  2. tak;) ja jeg krydser finger..

    tusinde tak der er jo lige nogle ting jeg skal finde ud af men jeg tror faktisk jeg er ved at have styr på det.. ;) lige nu venter jeg bare på mit kamara er til at finde igen i alt det her maler rod (er igang med at male stuen )

    SvarSlet
  3. Nej, hvor skøn! Og velkommen til bloggens verden - det bliver hyggeligt! :)

    SvarSlet