søndag den 8. august 2010

skriver måske til en tom verden om hjælp??

jeg skriver endnu et inlæg måske er der slet ingen der kender den her side og kigger jeg skal nok de næste dage besøge en masse g smide kommentare og derefter kommer det hele vel af sig selv.. men nej hvor er der mange ting jeg ikke kan finde ud af og håber en sød blog ven kan hjæle mig med.. for har  nu siddet i 3 timer og kiggede og klikket på stort set alt..
når men her er mine spørgsmål :
1: hvordan linker jeg til andres give away?? og fx. bruger deres billed..?
2: hvordan får jeg mit billed (det øeste med blomsten) mindre???
3: i andre har en masse billeder af både blogs og giveaways og jeres egne DIY i jeres højre side der hvor i også har skrevet noget om jer selv o.s.v hvordan gør man lige det..

på forhånd tak.. ;)

jeg glæder mig allerede til at dele en masse med jer. og jeg har allerede en DIY i tankerne og en giveaway.. men kunne bare godt lige tænke mig at kunne finde ud af lidt flere ting.. ;)

7 kommentarer:

  1. Velkommen til denne verden.
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg selv er ret ny her. Men håber du kan hente hjælp ved en anden.

    SvarSlet
  2. uhh blev helt glad da jeg læste din kommentar ;)
    jeg håber en anden sød blogger kan hjælpe.. ;)

    SvarSlet
  3. Kære Natasja

    Jeg skal prøve at hjælpe dig!

    1. Du linker ved at gå ind i DESIGN og tilføj ny GADGET (vælg den der hedder BILLEDE). Der skriver du så titel, undertekst og link til den giveaway du vil linke til og endelig indsætter du det billede du har gemt fra linkets side.

    2. send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com - jeg har lavet en header til dig!! Så kan du se om du vil bruge den.

    3. Det er det samme som nr. 1. Under DESIGN kan du vælge billeder, tekst og meget mere :) Prøv dig frem :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. OG VELKOMMEN TIL IØVRIGT ;-)

    SvarSlet
  5. tusind tak mia. jeg sender dig lige en mail;)
    men men men hvordan sætter jeg den header ind du har lavet.. ?? og tak ;)

    SvarSlet
  6. Vekommen til.... jeg kan ikke hjælpe dig, men så er det heldigt at andre kan :)

    SvarSlet
  7. tak mama-t.. jeg tror faktisk jeg har fundet ud af det.. ;) juhu..

    SvarSlet